Valvaka

Valvakan ar igang och vi har suttit och tittat lite pa den framfor elden. Ratt intressant, men jag var mer intresserad av varmen av eldstaden :P

Imorgon ar det jobb som star pa schemat. sen blir det manchester. Jag och angelica ska forbi dansstudion och bikramyoga studion for att kolla priser och tider osv. sen sa ska vi mota upp sari pa hennes jobb och ga och ata sushi :) Blir mys tror jag.

Nykter helg i helgen vilket behovs. stadning pa lordag. Carol vill ha det fint och rent for att hon ska kopa en tv at oss.. eller rattare sagt at wilf for att han vill se vm pa den :P Men den kommer bli trevlig att ha i rummet s aman slipper brakas om vad man vill se :P

jaja, nu ska jag sova sa jag orkar ga upp imorgon.

puss och godnatt!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0