Whit-weekend

I fredags var det som sagt whitfriday. jobbade till 15.30 och Angelica motte upp mig pa jobbet. Vi gick hem, gjorde oss iordning. Gick med Carol och rob till puben och drack en ol. Sen blev det picknick i parken och vi lyssnade pa blasorkestrar. Sen bar det av till Simply drinks for att inforskaffa lite dricka for kvallen. Traskade upp till Kevin dar det var fest och hangde dar hela kvallen. Forutom da jag fick ryck och skulle till Uppermill, men vi hann bara till Greenfieldpark da vi fick ett samtal om att omradet evakuerats och folk blivit arresterade pga fylla. Traffade nagra kompisar i lekparken och lekte lite dar och gungade :P Sen blev det kallt och vi gick hem och sov.

Upp tidigt pa Lordag och sen blev det att fixa sig for beerwalk. Jag blev Zlatan, med svart peruk, stor nasa, harband, sverige troja och shorts. Angelica blev en italienare och Wilf tevez med en hemsk mask och stor peruk. De andra var ocksa fotbollsspelare och 3 killar var "Wags" vilket ar "wifes and girlfriends of footballers". Sjukt styggt!

Vi traskade 1,5 mil i ett konstigt vader. Sol och regn om vartannat. men det var skont, for man fick svalka av sig lite. Speciellt efter lark hill som ar en valdigt brant backe som jag nastan dog efter att ha gatt upp for :P Dracks iaf massor och det hela slutade pa church inn dar jag och Angelica drack lite kopparberg innan vi gick hem. Gjorde oss iordning igen, drack lite vin och tog taxi till church inn dar det dott och var skittrakigt. sa vi akte hem igen och sov. Kanske lika bra haha.

Hade iaf en valdigt trevlig helg, aven fast den ar ratt overskattad.. forutom att ga beerwalk da forstas. Kommer bilder imorgon forresten..


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0