Dag 05 - vad är kärlek


Vad är kärlek? Gud vad svårt, men johanna förklarade det väldigt bra, så jag ska försöka mig på ungefär som hon gjorde.

Kärlek är att få krama om min lillasyster, kärlek är att hålla handen, kärlek är när wilf tar hand om mig när jag är sjuk och patetisk, kärlek är när mamma ringer och vill prata för att hon lyssnat på en sång som påminner om mig, kärlek är att hitta en ny favoritförfattare, kärlek är ett varmt lush bad, kärlek är när någon uppskattar något du gjort, kärlek är en komplimang, kärlek är ärlighet, kärlek är sorg, kärlek är när lillasyster berättar för sina vänner om sin bästa storasyster i england, kärlek är att få en oväntad present, bara för att den kände för det, kärlek är att få blommor då wilf tror han gjort mig ledsen, kärlek är att sitta på puben med vännerna och snacka om allt och ingenting, kärlek är när någon kommer till mig och berättar en hemlighet, kärlek är min familj, mina vänner och min pojkvän.

Kärlek är allt, inget och lite till. Jag älskar kärlek.


2 kommentarer

Sandra

Godmorgon solstråle! Hur ska du spendera dagen idag då?



Puss & Kram

Datum: 2010-11-23 Tid: 05:58:33
Blogg: http://thisissandra.blogg.se/
therese - fotoblogg

Jättefint inlägg!

Datum: 2010-11-27 Tid: 15:34:40
Blogg: http://smilelikeyoumeanitt.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0