Känner mig rätt attraktiv


Shoppade lite idag. Gick in på primark och köpte en ny stor sminkväska och ett nytt halsband. 15 kr för ett halsband. som hittat ju!

Försökte hitta en ny väska men hittade ingenting så jag gick in på lush och tröstshoppade. Åh vad jag älskar lush! Blev 2 badbomber, en tvål, en showergel, en massagebar och en ansiktsmask. Det ser ut som att jag har smetat in bajs i ansiktet, men den luktar choklad och är hur underbar som helst och huden känns som baby hy efteråt. Hade tänkt ta ett bad, men det var alldeles för sent då jag bestämde mig, så det får bli imorgon istället. Men nu ska jag iaf tvätta bort ansiktsmasken och hoppa in i duschen.

Vi hörs imorgon!


1 kommentarer

mamma

Men du är så fin :) spelar ingen roll vad du kletar på dig :) puss älskar dig <3

Datum: 2010-11-22 Tid: 18:29:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0