Tillägg till förra inlägget!

Jag var jätte trött igår då jag skrev inlägget om Johanna. Det finns så många minnen jag inte skrivit in såsom;

Gumboda hed då the boppers var där och vi fångade deras vatten flaska och den var fastklistrad vid oss hela kvällen.

Johannas födelsedag under pubtältet i ånäset då vi var hungriga och utan pengar och jag började en födelsedags insamling och vi fick våran mat till slut.

Då vi jobbade på frasses båda två och sög i oss massa helium och busringde. Och när Dogge doggelito kom in och vi bara stod och gapade.

tjuvrökningar bakom jenningshallen, och alla fester vi varit på tillsammans och där konversationerna alltid börjar med "hej, vi är kusiner!" 

hångel tävling i gullmark

våran galna helg i pdol.. Och alla andra galna och fina minnen vi har tillsammans.

Johanna, jag saknar dig varje dag varje minut!


1 kommentarer

Johanna WP

Haha, sällan ngn kan få mig att sitta & skratta för mig själv. Vi har verkligen haft det så sjukt kul genom åren, & jag ser verkligen fram emot att det ska bli vår så jag kan komma & hälsa på dig i England!

Datum: 2010-11-24 Tid: 10:16:47
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0