Väldigt trevlig kväll.

Angelica åker till Sverige på onsdag och jag har inte hunnit se henne på typ 2 veckor.. så vi bestämde oss för att gå och ta en öl här i greenfield. plockade upp henne klockan 7 och vi drack några öl och pratade en massa och käkade chips. Det var supermysigt och det får mig att inse hur mycket jag uppskattar att ha en riktig tjejkompis här som jag kan prata om allt med. Spelar ingen roll om vad det är.

Nu är det dags för middag (22.04) och sen blir det sängen.
sovgott puss


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0