Jag vill också ha snö!


Fick ett mms av mamma idag med den här bilden och det stod "Nu kommer snön" och en ledsen gubbe. Varför ledsen gubbe? Jag hade gärna haft snö. Hellre det än massa regn. Snön gör att det blir ljusare och finare ute, här är det bara grått och mörkt. Sen får vi vara lediga då snön kommer och gå hem tidigt från jobbet. Och det gillas alltid :)

Jobbet gick bra idag. Valde att ignorera Danny. Jag gav honom några syrliga kommentarer, men höll mig borta från honom. Har mest suttit och pratat en massa med Tracey och 2 stammis argenturarbetare som vi lärt känna väldigt bra :)

Nu har jag tittat på mina serier för dagen. Har en sprängande huvudvärk då jag var tvungen att sitta uppe till 2 imorse för att se den sista gruvarbetaren bli räddad. Jag kunde liksom inte sluta på nummer 30. Kändes inte rättvist för dom 3 som var kvar där nere. jag är konstig :P

jaja, nu blir det kungarna av tylösand tror jag. Även fast jag verkligen hatar alla som är med där (tycker dom är hjärndöda idioter som behöver en smäll och en duns och en dödsannons, så tycker jag samtidigt att det är rätt underhållande.. Speciellt då jag inte har  något annat att göra.

Jaja, vi hörs sen! :)


1 kommentarer

putte

niice med snö haha

Datum: 2010-10-14 Tid: 21:20:10
Blogg: http://putteisback.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0