Myskväll


Åkte in till Manchester igår och mötte upp Angelica. Vi gick runt och kollade lite på stan och sen köpte vi med oss lite kött och beasås och gick hem till henne. Angelica lagade mat åt oss (underbart gott) och sen såg vi på the x factor. Angelica var trött och skulle jobba dagen efter så vi satte igång the notebook och somnade till den. :)

Vaknade upp imorse och lullade runt i lägenheten lite innan jag gick ner till stan och inhandlade lite grejor och lämnade nyckeln hos Angelica. Nu är jag hemma igen och tittar på the x factor utröstningen.

Var så jäkla skönt att få komma bort härifrån ett tag, men skönt att få komma tillbaka till älsklingen igen.
jaja, jobb imorgon igen. jag är trött. mer än så har jag inte att säga.
vi hörs sen


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0