Ikea och målning

Idag har vi varit på ikea och handlat lite lådor och kollat gardiner till vårt rum osv. Käkade köttbullar och lyssnade på ett abba coverband som spelade i restaurangen haha. väldigt skumt.

När vi kom hem började jag måla lister och Wilf målade den röda väggen :) Sen blev det xfactor och efter det har jag stått och målat kanterna av väggen... med en ögonskuggeborste :P alla andra var för dåliga och kanterna blev snea. så jag tog en skit sminkborste och använde den. Funkade hur bra smo helst :)

Nu är det bara 3 lister kvar, sen ska vi möblera om, fixa nya gardiner och en tavla som ska hänga på den röda väggen. yeay :)



0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0