Fint slut på arbetsdagen.

Har jobbat med Holly hela dagen vilket var förvånandsvärt trevligt. Vi pratade en massa och vägde plastgrejor och det var allmänt slappt. Jag stannade 5 minuter extra på jobbet då jag ville få klart det vi höll på med, så danny och holly åkte hem (de 2 jag kan få skjuts hem av). Så jag gick ner och sa hej till Carol och ställde mig sedan och väntade på bussen. Svinkallt var det (inte lika kallt som hemma.. men skitsamma) och jag stod där i 50 minuter och bussen vägrade komma. Min rygg gjorde jätte ont pga kylan så jag gick in på puben och tog en öl och uppdaterade facebook chatten på mobilen för att se när Wilf kom hem. Hans telefon fungerar nämligen inte. Efter många om och men så kom jag iallafall hem och nu sitter jag och tittar på mina favorit tv-serier. Greek down.. bara 4 till :P


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0