Jag älskar paket.

Fick hem världens underbaraste duschgel, som var limited edition under alla hjärtans dag. Köpte en liten burk för någon vecka sen och blev kär.. så jag var tvungen att köpa en stor innan dom tar slut, sen ville mamma ha en också :) Fick även en provburk av en showersmoothie som luktar vanilj och cocos. inte för att jag känner så myckjet av den lukten, men jag ska prova den ikväll då jag ska ta ett varmt bad, så får vi se om det är något man vill prova igen.

Synd bara att dom aldrig lyckas stava mitt namn :S


1 kommentarer

Johanna WP

Haha, jag fattar inte hur svårt det ska vara att stava till Westin!

Datum: 2011-02-18 Tid: 20:35:32
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0