Stackars mig, eller?

Nu börjar jag faktiskt bli riktigt less på att vara sjuk. Spelar ingen roll vad jag gör eller vad jag äter, jag blir fortfarande sjuk jämt och ständigt. Idag blev jag hemskickad från jobbet pga att jag mådde jätte illa och tydligen var likblek i ansiktet. Min chef sa "You look very pale Emelie, or is that the scandinavian tan?" haha, ja han är rolig han.

Kom hem runt halv 1 efter att ha fått åkt buss hem gratis. Busschaffuören var inte så glad då jag inte hade några mynt så han sket i att ta betalt, (jag klagar inte). Fick strikta order fråm mamsingen att jag skulle lägga mig och sova. Ingen dator eller någonting, så jag däckade i soffan. 

Behövde lite frisk luft så jag gick ut i trädgården och såg att det blommade lite i rabatten. Så jag gick in och hämtade kameran och tänkte prova mitt close-up filter x4. Jag behöver verkligen ett stativ :/ Men ja, resultatet blev väl sisådär. Nu hade jag tänkt se lite tv och slöa i soffan och tycka synd om mig själv. Hoppas jag är frisk imorgon. För isåfall kan jag jobba lördag och jag behöver verkligen extra pengarna!



0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0