3 februari

Det är då vi flyttar in i huset i en månad. Var där i tisdags för att kolla lite och så. Ska dit igen och få lite instruktioner om hur allt fungerar och när katten ska få mat och bla bla bla. Jag var lite rädd att det skulle vara ett stort hus. Att bo i ett stort främmande hus med massa tomma rum kändes inte så trevligt. Men det var litet och fint. En liten hall, ett fint vardagsrum, ett litet matrum, ett litet kök och sen 2 sovrum och ett kontor och ett badrum på övervåningen. Perfekt liksom. Jag längtar så fruktansvärt. Och Kornelia får sitt eget lilla rum då hon kommer också. perfekt!

längtar längtar längtar. Sen är det coolt också att Paul Scholes bor granne. Även fast han då har en stor jäkla infart med 2 stora grindar och övervakningskameror. Men ändå :P Pappa ville att jag skulle kirra autograf. Men han gillar tydligen inte sånt när han är hemma. Så jag får väll stalka honom utanför old trafford eller något.

Jaja, jag längtar iallafall :) ska bli skönt att få bo ensamma ett tag!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0