Äntligen

Äntligen har jag hittat en träning som är rolig. Jag hatar att vara i gymmet och bara gå runt på crosstrainern osv. Jag vill göra något kul. Så idag bestämde jag mig för att prova på Zumba. Trots att det var väldigt svårt att hänga med i koreografin så tog det inte så lång tid innan man lärde sig stegen eller improviserade lite egna steg och skakade rumpa. Kunde inte ge 100% för att min rygg inte är så glad idag. Men svettig blev jag och mer ville jag ha. Jag hade tänkt springa en sväng efteråt.. Men carol avrådde mig då jag var så svettig och det var kallt ute. Så det får nog bli imorgon om jag nu inte hittar någon annan rolig grej att prova på.

Annars händer det inte speciellt mycket. Var hemma hela söndagen och städade och diskade och tvättade och latade mig. Det var skönt. Och jobbet idag var helt okej. Förutom att jag och Danny inte hade något att göra 3/4 av dagen. Men men. Nu ska jag läsa lite tror jag eller se om det är något kul på tvn. Vi hörs imorgon!



0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0