Blackpool


jag måste verkligen skaffa mig ett stativ. GAHR!

Idag när jag var på jobbet fick jag ett sms av älskling att vi skulle ut på en liten resa idag efter jobbet och att jag skulle byta om snabbt. När jag kommer hem sätter vi oss i bilen och 1 timma och en kvart senare anländer vi i Blackpool. Vi skulle hämta en nyckel till Wilfs kompis lägenhet i Manchester då han ska sova över där natten till söndag och måndag då han åker och ser fotboll i london på söndag. Sen hade vi tänkt äta fish & chips vid havet (då blackpool är känt för deras fish & chips) men eftersom att det är vinter så var allt stängt. Väldigt synd. Så det blev Pizza hut istället.


Vi köpte med oss 4 filmer hem så strax blir det film mys :) Hoppas ni haft en trevlig kväll.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0