Lördag

Idag var det lunch och bio med angelica som stod på schemat. Blev supergod sallad på cafe rouge och sen the kings speech som var mycket bra :)

När jag kom hem blev det skype med lillasyster i 2 timmar. Lillgumman fyller ju 8 år idag :) Blev en liten släktträff också då faster och farbror med familj var där på kalas. Mycket trevligt och jag är väldigt glad att jag köpte en webcam till lillasyster. för nu kan vi se varandra när vi vill :)


innan vi sa hejdå kom pappa in och spelade lite gitarr för oss. Han är så söt :) Älskar skype ;)


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0