Torsdag

Vad har hänt? Drama på jobbet som vanligt. Folk säger att dom är less på folk som gnäller på jobbet, och sen är dom värst själv. Hon säger att hon inte orkar bry sig längre och 2 sekunder senare så står hon där och gnäller om saker som hon inte ens behöver gnälla om. Det tömmer mig på energi. Vad är meningen egentligen? Det kommer inte göra någonting bättre eller lättare, snarare jobbigare. Hon säger att hon vill ha ett nytt jobb, att folk behandlar henne som skit och att folk är otrevliga mot henne. Ja, men tro fan att man är otrevlig mot henne då hon snackar skit om allt och alla. Sen ljuger en rakt upp i ansiktet. Tack gud för iphone och ljudböcker. Vet inte hur jag skulle överlevt jobbet utan det. Så skönt att bara stänga av och vara i sin egna lilla värld och slippa lyssna på folket.

Wilf har blivit jätte sjuk med hög feber och hosta hela natten. Han sover inte, han äter inte och är kokhet. Stackars liten. Hoppas bara inte att jag får det nu också. Somnade igår klockan 6 och vaknade runt 8 av att Carol stod och torkade våran dörr. Jag trodde det hela var en dröm. men hon torkade tydligen allt wilf tagit i, för hon trodde det kanske var svininfluensan. Så för att göra henne glad tog jag med mig 3 paket av antivirus våtservetter som vi gör på jobbet. Så förhoppningsvis kan hon hålla sig lugn.

Här kommer dagens "vill ha":


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0