xoxo gossip girl

Ursäkta dålig bild, men Johanna hintade om att hon ville ha en uppdatering och så. Ville äta så det blev en snabb bild :P

Fick leka första hjälpen på jobbet idag då Danny håller på att lära sig Airfreshener maskinen. Holly hade haft armen i Blue loo maskinen och chris hade öppnat någon dörr eller något och maskinen klämde hennes arm och hon fick ont. Hon ville ha något kallt på det.. Det enda vi kunde hitta var fruset bröd så jag var tvungen att linda det runt hennes arm. Direkt in till kontoret och beställde grejor till våran förstahjälpen låda som enbart innehåller plåster. Pinsamt.

Bilden visar min utsikt just nu. Eller hur min utsikt sett ut de senaste 2 timmarna eller något. Kom hem och diskade massa och sen la jag mig och kollade Greek och Pretty little liars och nu är det dags för Gossip girl och sen 90210. I LOVE TUESDAYS! :)

Btw, blev värsta nostalgisk och längtade hem idag. Vad orsakade detta kan man undra. Lukten av nylagd asfalt. (!!??) Tydligen luktar det väldigt mycket sverige.

Vad mer? tror det var allt johanna. nej dags för serier innan jag ska läsa mer ur min bok Hypnositören av Kepler. SPÄNNANDE. Imorgon kommer förmodligen en videoblogg. om jag har något intressant att prata om.

Puss och godnatt


3 kommentarer

Johanna WP

Ihi! Godnatt!

Datum: 2011-01-25 Tid: 23:14:04
Blogg: http://ilky.blogg.se/
fia

jag tycker oxå om dina uppdateringar :)

Datum: 2011-01-26 Tid: 22:09:27
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/
mamma

Jag åxå :) puss älskar dig

Datum: 2011-01-26 Tid: 23:27:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0