losing my way

Idag vaknade jag klockan 15. Egentligen skulle jag klivit upp tidigt och åkt in till stan för att fira Ida, men jag hade inte en krona och ingen skjuts fanns. Så istället har jag suttit och skrivit en analys på min bok, vilket liv man har när man gör skolarbete på en lördag, och på lovet! Jag har även sett lite Sex & the city, som jag förövrigt har blivit besatt av.

fortfarande inte ett ord, jag är inte bra på det här. Jag måste ringa bea och prata av mig, hon måste få mig att lugna ner mig. jag blir verkligen galen. jag vill att allt ska vara problemfritt. Jag vill vara en sån som inte bryr sig så mycket. En sådan som tar allt som det kommer. herregud.

På tisdag börjar skolan och jag ligger verkligen efter. Har inte gjort hemprovet i naturkunskap (pappret ligger i skåpet på skolan), jag har inte gjort yoga rapporten, jag har inte gjort engelska horoskopen, jag har inte gjort naturkunskapsprovet och inte heller svenska provet. Vad ska det egentligen bli av mig?


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0