Dagens avklarade uppgifter:

- nationellt prov i svenska b.
- repning med bandet.

jag har alltså inte gjort så mycket vettigt idag.
det lär inte bli mycket vettigare ikväll heller.

sov typ 4 timmar inatt vilket inte är att rekommendera
såhär innan ett cplångt prov. Men jag hoppas jag fick
g iallafall. Satt uppe större delen av natten och skrev
med min lilla britt. och imorse kom Ida och väckte mig
stackarn.. jag var helt död och hon som ville ha en pigg
och glad storasyster. jaja, shit happens. Snar är det
spanska som gäller, sen heeeeeeeeeeeeeeem!

Hejdå.


1 kommentarer

johanna

det gick säkert bra, du är ju duktig!
har ni svenska b på halvtermin?

Datum: 2007-11-13 Tid: 15:08:07
Blogg: http://ilky.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0