En sliten Söndag..

I fredags fyllde min älskling 18 år. Det blev gomiddag hemma hos henne och det dracks bål och cider. Jag blev mobbad av alla för att jag var den enda som var 17, men jagbjuder. För inte helgen som kommer men helgen efter det är det min tur!

Det blev förfest och sen drog vi på x3m. Jag blev grillad vid ingången.
vakt: Är du säker på att det här är du?
jag: Men ja! det är jag.
vakt: Vad har du för personnummer?
jag: "säger mitt personnummer"
vakt: vilken månad är du född i?
Här fick jag lite panik och sa lite försiktigt..
mars??
och sen fick jag gå in. thanks. Det var rätt trevligt på x3m. Speciellt när jag och bea gick lös på dansgolvet.

Igår vart det jobb mellan 10 och 14.30 då Rebecca kom och bytte av mig. Fick åka med Magda och hennes far till Sikeå där vi tog bussen till stan. Jonathan kom och hämtade mig och vi for till Mariehem och hämtade lite grejor. Åkte till bea och sen tog jag med mig Bea på Eurasia. Det var mycket mysigt :) Sen när vi kom hem så blev hon överraskad av folket som var här. Hon skrek. Sen vart det fest. Jag var sliten. Det blev ketchupkrig (som jag inte var med på dock), öl spel, jag har aldrig, snack om vulvor, penisar och sperma. Sen blev det fyllemat på donken.

Idag är jag sliten. Inte bakis, men oerhört trött och slut. Nu blire att vara lugn till födelsedagen. För nu är jag pank.. oh så pank jag är.

nu vill jag ta studenten och flytta. Jag är så oerhört jävla taggad!

Puss på Bea och tack för en mycket trevlig helg.
Peace.


2 kommentarer

johanna

haha, underhållande att du kan personnumret utantill, men du vet inte vilken månad du är född i ;)

Datum: 2007-11-19 Tid: 00:08:40
Blogg: http://ilky.blogg.se
S.A.N.D.R.A <3

Hoppas du får en fin kväll!

Datum: 2007-11-19 Tid: 20:33:41
Blogg: http://eyeliner.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0