Hej älskade tidsfördriv

1. Berätta om första fyllan!
- Hm, jag tror att första gången jag var full på riktigt var en valborg då jag var med Johanna.. fast hon försvann och sen sprang hon runt och letade mig.. Jag låg på en bänk på sjukhusudden och kräktes och då kom hon dit och räddade mig :P haha
2. Berätta om första kyssen.
- haha never!
3. Vem är ditt snyggaste hångel?
- haha vet jag inte riktigt vad jag ska svara på..
4. Yngsta respektive äldsta hånglet?
- 89a - 79a
5. Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?
- haha ooja!
6. Säg något du är nöjd med i ditt utseende.
- jag tycker om mina ögon.. (och nej nu härmade jag inte johanna)
7. Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.
- ögon och leende.
8. Favoritsexsoundtrack.
- ?
9. Vilken är den pinsammaste skivan du äger?
- typ spice girls och sån skit?
10. Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha sex med?
- oj oj, adam brody.. Johnny depp.. CAPPIE.. ryan gosling osv osv (fick jag min vilja igenom skulle jag bli en hora).
11. Har du ljugit för att få någon i säng?
- haha ne?
12. Har du strippat för någon?
- haha nee
13. Har du stoppat upp behån/byxorna någon gång?
- jag tror fan inte jag har gjort det :S.
14. Har du snattat?
- ja det har jag.
15. Har du moonat?

- haha jaa.
16. Den du levt och upplevt mest med?
- ingen aning
17. Hur många har du varit kär i?
- Dom är 3.
18. Käraste ägodel?
- min mobil, min säng och min ipod
19. Vad skulle göra dig mest glad nu?
- att bli 18, ta studenten och flytta till England.. IMORGON!
20. Vad har du varit mest rädd för i ditt liv?

- ensamhet, misslyckanden, döden (åh, kan johanna sluta svara saker som jag vill svara. :P)
21. Homo, hetero, bi?
- hetero.. 
22. Vad är kärlek?
- jag vet inte..
23. Vad skulle du göra annorlunda om du fick återvända bakåt i tiden och ändra en sak?
- Jag vet ärligt inte. Jag måste fundera på det.
24. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?
- ja.
25. Ordet är ditt.
- 12 dagar kvar!


2 kommentarer

S.A.N.D.R.A <3

Åh, rolig lista :D

Datum: 2007-11-19 Tid: 20:26:08
Blogg: http://eyeliner.blogg.se
johanna

1. Berätta om första fyllan!
- Hm, jag tror att första gången jag var full på riktigt var en valborg då jag var med Johanna.. fast hon försvann och sen sprang hon runt och letade mig.. Jag låg på en bänk på sjukhusudden och kräktes och då kom hon dit och räddade mig :P haha

HAHA! minns det som om det vore igår!

Datum: 2007-11-21 Tid: 01:26:20
Blogg: http://ilky.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0