helgen.




I fredags var jag mycket lugn. Släktmiddag hos farmor med kinamat och mys samt övningskörning! Blev hämtad av Robert Petter och Bo där runt 2 någon gång och pga halkan och Roberts sommardäck lyckades han hamna i diket, men lika fort som han åkte ner åkte han upp igen. Mycket smidigt. Fylldräpen i bilen var söta och trötta och somnade en kort stund efter vi lämnat Ersmark.

På Lördagen vankades Halloween fest. Farmarn kom förbi och provade ut klänningar till kvällen och vi åkte till Dalkarlså där kläderna fixades. Middag på trafikanten och sen var det bara att sprätta första ölen och börja göra sig iordning. Dock var jag rätt slö, (tror jag hade feber), men det gick bra ändå. Farmarn blev kvinna, Bosse blev Rastafari/indian, Robert A fånge, Robert L döden, Tobbe Dracula/zorro?, Samuel fyllesvin, Alex lumpare, Anton brandman och jag rockare.. fastän alla trodde jag var hora.. Målade svenska flaggan, trodde jag, på samuels kind.. vilket inte var svenska flaggan.. jag är inte så klok.. hemskt. Vi traskade iväg till Jennifer där runt 9 och började festen. Jag hade riktigt trevligt, dock vart det som vanligt för mycket av det goda.. tror det kan ha berott på hur jag mådde innan jag började dricka också. Men helt klart trevligt.

Söndagen var en riktig slöar dag och jag såg typ risigast ut av alla med mitt gul/blå/gröna hår som stod åt alla håll och mitt utsmedade smink.. men jag bjuder helt klart! Chill i dalkarlså, middag hemma och slöerier samt Hidden Palms.. sen vart det Dalkarlså igen.. Hade tänkt se "en obekväm sanning" men den ville dom inte se.. så det vart School of Rock istället.. Eller en bit av den.

Idag är jag halvsjuk. Har sjukt ont i halsen och är snorig. Var på skolan halva dagen innan jag for hem.. (var nog mest för att jag var lat. men min hals suger också). SKa försöka börja skriva på talet ikväll, med jennifer. Sen vet jag inte vad som händer. Blir förmodligen iaf lugn!! Måste bli frisk snart..

Peace out.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0