Herregud.

Jag måste ju ändå vara typ den slöaste personen på den här planeten.. Eller nej, jag tar tillbaka det.. Morgan är nog slöast och tätt efter kommer jag. Har bara legat i sängen idag och tittat på "Hidden Palms" som är min nya passion.. (Herregud vad jag har nya passioner hela tiden). Trodde jag var ensam hemma. Men tydligen har Morgan legat och sovit hela dagen och gick inte upp förrän klockan 10 över 4 då vi for och åt på Frasses med Micke och barnen.

Igår satt jag uppe till klockan 05.00.. (jag är sjuk). Satt på Myspace och drev med folk.. och började prata med en Britt som tydligen kunde lite svenska.. såsom; "fitta", "schyssta rattar", e du go elle?", "Jag förstår inte", "var är toaletten" osv osv. haha, det var roligt. Sen hittade jag första avsnittet och andra avsnittet av Hidden Palms som jag bums var tvungen att se.

Nu sitter jag och jobbar. Det känns som om jag har köttsår i halsen. Inte så kul.. men, vad gör man inte för pengar? Jobbar till klockan 9. Sen vet jag inte vad som händer. Gud, jag känner mig så slö.. på lovet ska man ju göra en massa roliga saker. Men det blir till helgen istället.  Släktmiddag och Party! Nu har jag börjat tagga! Thank god!


Myspace forum: " Would you make out with the person above you"

Richard: Getting back to topic, yes I would she's intelligent and pretty that's a +

Jag säger bara.. HELL YEAH!


1 kommentarer

Sandra

Hidden Palms. Har alla 8 :]

Datum: 2007-11-02 Tid: 01:34:02
Blogg: http://endratski.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0