idag är det en sådan här underbar lördag.

image57
image58
(farmarn hade lagt upp några fina bilder.. jag vill ha sommar och gullmark)

Jag gick upp tidigt imorse.. mamma hade gjort matlåda och frukost (hon är så söt).. Traskade iväg i kylan mot telecenter. När jag kommer dit möts jag av en förtvivlad Jennifer som just tänkt ringa mig och säga att jag inte jobbar idag. Jag hade alltså haft tråkigt igår i onödan, vaknat tidigt i onödan och gått till jobbet i onödan.. ack ack..

Skickade iallafall grattis annonsen till vk och vf. Sen kollade jag upp vart jag skulle ringa för att fixa så att studiebidraget hamnar rätt..

Mamma och Morgan kom och hämtade mig på telecenter och skjutsade hem mig. Har gjort en massa bra saker idag..

- städat mitt rum
- renbäddat min säng
- plockat ur och i diskmaskinen
- stekt köttfärs till middagen.

mamma och morgan kommer bli chockade när dm kommer hem. Jag brukar inte vara så hjälpsam tyvärr.

Ikväll blir det bowling och jag taggar! Det ska bli kul :D


1 kommentarer

jennifer teleskit

jag ber ännu en gång om ursäkt, my bad.

Datum: 2007-11-24 Tid: 14:35:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0