Jag är sämst.

Jag ska inte vara hos pappa på veckodagar. För jag sitter alltid uppe till jätte sent.. Igår 04.20. Det funkar inte. Jag kan inte hålla på så! Imorse ringde inte min väckarklockan utan jag vaknade när Robert ringde en signal på min mobil där runt 12. Då slöade jag tills bussen gick. Fick höra av Robert att det var konsert i Valhalla så jag trängde in mig mellan Adurk och honom och tittade. Den var sjukt bra. Ska se den imorgon också! haha.

Nu jobbar jag. Jag är trött och har inte hunnit äta någon middag. Fick lov att köpa mig en godis så jag får lite energi för en stund iallafall.

Sverige - Lettland ikväll... och sova tidigt as hell! Senast halv 11! (kanske inte tidigt as hell men ändå!)

Hej då


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0