jobb jobb jobb

Ovärt att fara till skolan idag då jag bara var på en lektion. Men jaja, musikquizet var kul och duktigt av mig alex och bea att inte komma sist! hah.

Efter skolan vart det arbete. Nu har jag äntligen fått komma hem och det känns skönt. Jävligt långtråkigt att jobba. Hade dock Elina som sällskap och det var trevligt! Nu ska jag se nyaste avsnittet av Gossip Girl och sen ska jag väl sova. Sjukt trött. Åkt på den där Vintertrötthetsgrejen som jag läste om i tidningen idag.

Fick höra engelsmannen tala idag också. haha, så nu har jag det bevisat att han inte är en sådan där skum 50 åring som dom andra som pratar med mig på myspace är. haha.

Jag säger; WÖW! OM 3,5 H ÄR BEATRICE 18! LYCKA!

puss på henne.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0