Lördag

"id so marry you and live in sweden youre so cute lol, such a girl next door you seem sweet 2"

haha dessa amerikaner.. vilka charmörer :P + att han var snygg också..



Igår var det släktmiddag. Väldigt mysigt och kul att träffa släkten! Käkade 3 små rätter och efterrätt, hur gott som helst. Sen satt vi bara och pratade.. jag älskar min familj! Eftersom att pappa och åsa drack så fick jag vara chaffis hem! haha, det var kul.. och tydligen har jag blivit bättre nu.. fick inte ett enda kärringstopp.. pappa var stolt..

Fick åka hem med Robert runt 2.. Det var en läskig färd eftersom att det var svinhalt på vägarna och Robert hade bara sommardäck. När dom kom till Ersmark så körde han ner i diket (klantigt), men det gick bra :P Dock körde vi bara 60 efter e4an!

Idag är jag dyngförkyld..(jag som hoppats på att vara frisk idag) Men det stoppar mig inte från Halloween festen ikväll! NO WAY!

Jaja, bye!


1 kommentarer

Magda

Oj oj Emelie visst vet du att du kan bli av med lempen om polisen stoppat dig då din handledare druckit! Hoppas du får roligt i kväll! :) puss

Datum: 2007-11-03 Tid: 16:03:08
Blogg: http://[email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0