Och så vart det Måndag igen...

Efter helgens bravader var man nådigt sliten igår. Men det vare värt, det var ju trots allt Beas helg! Men att gå och lägga sig på kvällen och veta att man ska vakna till väckarklockan och åka iväg till skolan är ingen höjdare.

Tog dock sovmorgon och skippade kickoffen för Ecce Homo. Vet ändå på ett ungefär vad jag ska göra. Engelskan rockade inte.. Hon visade upp min inledning på mitt formella brev som ett dåligt exempel.. not that fun i tell you!

Åkte iaf hem till pappa efterskolan och här är jag nu. Är lite så trött och är typ fortfarande sliten. Och jag taggar inte lång dag imorgon :/

Johanna skickade scrubs och greys anatomy som jag sett ikväll. Vilka underbara serier. Jag är beroende... man kanske skulle behövt söka hjälp?

Om 12 dagar blir jag 18. Det känns typ galet. galet skönt. :D

Jaja, det jag taggar nu är:
- att bli 18.
- att ta studenten
- att ta körkort?
- ENGLAND.

Kan inte tiden gå lite fortare?

See ya.


1 kommentarer

Magda

Emelie & Magda goes England ;)
Se ya in England!

Datum: 2007-11-20 Tid: 10:09:33
Blogg: http://[email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0