Och så vart det Söndag.. IGEN!

image60image59
image61


Igår var jag och bowlade med Magda, Samuel, Farmarn, Petter och Josefin. Jag var verkligen dålig i början. Fastnade med fingrarna i klotet, orkade inte lyfta klotet och sen tappade jag klotet. Men jag slog farmarns rekord för kvällen (vilket jag lever på just nu! :P)

Efter bowlingen for jag hem till pappa. Såg på tv och åt godis med honom.. Han är söt! :) Sen chillade jag bara framför datorn.

Nu har jag försökt mig på lite läxa.. vilket inte går så bra. + att jag råkade skicka fel affärsplan till mig själv.. så den kunde jag inte göra något på :/

Ikväll ska jag ta det lugnt och förhoppningsvis sova tidigt så jag orkar med skolan imorgon!

Idag är det 6 dagar kvar.. (och ja, jag räknar fortfarande ner).

dagens låt:
Cast A light ft Jose Gonzales - Plan B


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0