Thank god its friday.

image53


Jag var sjuk igår, vilket inte var så kul. Men det var skönt att få vila upp sig lite iallafall.
När jag klev ut genom dörren imorse såg jag att det snöat en del under natten. Inte så kul eftersom att det knappt gick att gå. Det är fan livsfarligt med blankis under snön. Jag har dock lyckats hålla mig på benen hela dagen, även fast jag varit lite vinglig.

Engelska Cn gick väl inte sådär jätte bra. Jag förstår inte så mycket. Men jag Soffan och Bollis ler och låtsas arbeta. Började skriva på affärsplanen också till företaget som måse vara klar nästa vecka. Nu har jag en hög läxor att göra imorgon på arbetet.. Skriva på affärsplanen, skriva projekplanen, göra "Last king of Scotland" uppgiften osv osv. men jaja, skitsamma. Spanskan gick bra iallafall. Glosförhör som jag fick 76% rätt på (även fast jag inte pluggat) och blev fort klar när vi skulle böja verb.. Gunilla sa att jag borde ha läst steg 3.. men att jag skulle få ett fint betyg i den här kursen.

Nu är jag hemma. Min huvudvärk dödar mig. Har knaprat i mig 1 g Alvedon så nu hoppas jag den släpper snart. Har just sett nyaste greys anatomy.. Det var bra! Inget nytt scrubs idag vilket gör mig lite ledsen och jag hittar inte nyaste avsnittet av October Road :/ så jag ska försöka hitta något annat att se på ikväll så jag har någonting att göra. Ska vara nykter i helgen hade jag tänkt. Ikväll har jag en chipspåse och en cola som underhåller mig. För med den här huvudvärken fungerar ingenting annat :/

Jobb 10-16 imorgon.. Sen blir det förmodligen hem och göra lite läxa och slöa. jag behöver slöande.. Jag behöver vara hemma och bara vara med mig själv. Det var länge sedan jag hade en sådan helg.

Peace


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0