Torsdag

Jag fick springa som en gris till bussen idag. Höll på att spy vid backen ner mot Ica och jag kunde inte andas (tur att man har bra kondis och att man har ännu bättre kondis när man är dyngförkyld :S) Bussen hade inte kommit så jag vart lite less men ändå nöjd att jag inte kom försent på lektionen.

Skolan gick väl okej. Började se en bra film på Etiken, hade "seriöst" snack på klassträffen om att Carina kommer lämna oss i slutet av Januari.. (jag som klagat och klagat på henne och önskat att hon ska åka iväg.. och nu när det verkligen händer börjar jag känna att det typ kommer bli tråkigt. jag är konstig). Vi pratade musikhistoria på kuhin och fick lyssna på klasisk musik och på arlan pratade vi anställningsintervjuer och grejor.

Efter skolan hade jag utvecklingssamtal med Johan. Jag har tydligen 26% frånvaro och när jag tar studenten har jag 50p för lite för att få slutbetyg.. Så jag måste verkligen klara matte Bn. PETTER DU ÄR MITT ENDA HOPP!

Gjorde Vinterns första vurpa idag utanför frasses i Bygdeå. Inget stöd fick man.. Arvid och Dag bara stod och skrattade åt mig. Kändes som att jag bröt tummen :O Hade tappat bort min snusdosa när jag kom till telec så jag var galen och sur. Sen när alla farit hem och jag hade lite att göra, letade jag igenom min väska och där var den. Thank god. Fast nu är den strax slut. (Gah, jag måste sluta snusa)..

Såg just "Uppdrag granskning - EF" ehm, jag börjar nu undra om jag verkligen ska åka med dom till USA. Tror verkligen inte det. Hatar när man inte kan lita på saker. Jag vill inte hamna i någon überkristen familj som har ritualer med giftormar i kyrkan. Jag vill inte behöva vara rädd för att min värdmamma anklagar mig för typ våldtäckt och grejor. Gah, nu börjar jag bli redigt nervös på om mitt USA år kommer bli kul eller om det kommer bli en mardröm. bajs.

Om 17 minuter ska jag hem till mitt hus.. ladda hem Gossip girl.. äta godis och sen ska jag sussa.
Vad som händer imorgonkväll är ett mysterium. Jobbar på lördag morgon så det lär nog bli lugnt.. Blir väl en film eller något.

jaja, tagga att sluta snart!



1 kommentarer

johanna

tur att du sa det där om gossip girl, hade helt glömt bort det :)

Datum: 2007-11-09 Tid: 16:51:59
Blogg: http://ilky.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0