I'm leaving it to change.

Igår hamnade jag hos Beatrice, vilket var efterlängtat. Det var länge sedan jag var hos henne nu.. Det är mys. Upp tidigt imorse och besöka skolan. (Känns jävligt dumt att vara på skolan under lovet, men vad gör man inte?) Rep, snack med rektorn, ihop plockning av instrument och sen idun. Ska dit om 2 timmar också och ställa i ordning allting och repa. Gått på stan och varit deprimerad för att jag inte hittade någonting att köpa. Hittade en bok, fast då fick man självklart inte betala med kort utan legg :/

Det blir bara jobbigare och jobbigare. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. De säger att det blir bättre efter ett tag, men frågan är ju . Känns iaf skönt att vara i stan och förbereda inför spelningen, får mig att tänka på något annat.

Idag blev biljetterna till Magnus Betnér köpta också. Underbart tycker jag! Jag taggar jävel.

I'm leaving today. Living it, leaving it.. To change.




0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0