Jag hatar Måndagar.

image8

Helgen var riktigt trevlig. Först vann jag pengar i Poker på fredagen. Såg idol och chillade. Sen på Lördagen var jag inn till Iksu och träffade Ida och Bea. Sen åkte jag hem. Magda kom förbi med alkohol, vi åkte till Dalkarlså där jag gjorde mig iordning. Sen kom Johanna och Peter och hämtade mig. Vi åkte till dom och sen kom Fia och Christoffer. VI spelade spel.. Eller dom spelade spel eftersom att det var ett par spel. Men sen när Bäckman och Josefin kom så ville Peter spela Guitarr hero.. så jag tog över han och det gick mycket bättre för mig och Johannaän för han och Johanna. Vi vet alldeles för mycket om varandra ;) Vi vann iaf över F & C. MOHAHA. Stina och Robert kom också förbi. Kul att träffa Stina :) Efter det drog vi till Klinten där det var party. Jag hade sjukt kul och det var jävligt nice att träffa en massa gamla 9care osv! Sen "efterfest" i Dalkarlså. Söndag var en slöar dag och jag var mest utsatt i världen. men jag får skylla mig själv.. och jag blir inte klok på någonting!!!! GAH

Sjukt trött i morse men jag tog mig iväg till skolan. Pratade med Carina om mina sena uppgifter, hade repetition inför Samhällsprovet på Onsdag och hängde på Engelskan med Sofia. Vad är det egentligen vi har gett oss in på ? haha

Fixade även mina och beas låtar. så nu har jag dom hemma. på min ipod. Nice as hell!

Nu ska jag göra lite mat, sen plugga lite sen vet jag inte vad som händer.

Bye


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0