2 weeks and 1 day

Igår var det 2 veckor sedan jag och wilf vart tillsammans. bara så ni vet.

fick skjuts av carlberg till skolan imorse. visade sig att vi inte hade någon lektion på morgonen.. jag bea viktor robert och adurk var dom enda som var på skolan :P hade kulturhistoria dock där min grupp vann quiz och fick haribo godisar! oooh vad jag skrattade.. haribo <3 repade litew med kompledigt men vi var tvunga att lämna lokalen efter typ 20 min.

på busstationen var det 3 äckliga och dryga killar som gjorde mig irriterad. jag satt vid en dator för att fördriva tid. en började fråga om min apberget men jag ignorerade honom. Sen började dom skjuta pappersgrejor på mig genom sugrör.. ignoration. en kille satte igång musik på sin mobil och tryckte typ upp den i örat på mig. Jag ville slå dom men jag höll mig. sa inte ett ord.. VÄX UPP FÖR FAN!

Nu är jag hemma. har sett lite how i met your mother och ska fortsätta med det.. fin drog.  sen har jag ätit glass och nu dricker jag min älskade cola light. JAG KOMMER BLI FET! WOHOW!!!!!

64 och 65 dagar kvar :)
pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0