detta måste vara ett skämt..

Tog mig upp och iväg till skolan och var på alla lektioner utom företagsamhet eftersom att Harriet aldrig dök upp och för att vi inte hittade någon replokal.

Jag och Beatrice gick ner på stan och Bea köpte sand åt sina hamstrar (varför bara inte gå till en strand? :S) Vi provade skor (tror jag hittade mina studentskor :) och flummade omkring.

Jag har verkligen varit på flummhumör idag. Jag tror det kan bero på att solen skiner och det gör mig glad. Har varit fruktansvärt varmt och man har kunnat gå utan jacka :) Jag svettades en massa dock eftersom att jag hade tights under mina byxor. Smart drag Ms Emelie. (btw på tal om ingenting måste jag verkligen köpa jeans imorgon för jag har inga byxor.. snyft)..

På bussen börjar jag må dåligt och när jag är framme i Bygdeå inser jag att jag inte kan jobba och går hem istället. Morgan och mamma hämtar mig och vi äter på frasses. Väl där säger mamma att jag fått feber igen. KUL? Ska på Vårdcentralen imorgon och kolla upp det här.. Seriöst.. 4 VECKOR?


Johanna filar just nu på en liten uppdatering av min bloggdesign.. bara jag bestämmer mig för färg och sånt snart.. Jag hatar att bestämma mig :(

image259

Funderar på att bära dessa på studenten. 7 cm klack. Jag blir alltså ungefär 1.85. KUL ATT MAN ÄR SÅ LÅNG? men skitsamma. jag gillarom.. dom är fiiiina.. Kanske borde köpa dom i svart dock. Kan användas mer då :)


5 kommentarer

Matilda

Jobbigt att var sådär sjuk, men snygga skor iaf :)

Datum: 2008-04-16 Tid: 19:11:03
Blogg: http://yuiop.blogg.se
emma

näää, vitt till studenten :)

Datum: 2008-04-16 Tid: 19:16:24
Blogg: http://litenemma.blogg.se
Johanna

Aw, lillgumman. Jag hoppas du får bli frisk snart.

Datum: 2008-04-16 Tid: 20:43:44
Blogg: http://ilky.blogg.se
bella

neeej ta vita såklart! sommrigt och man tar bara studenten 1 gång! jag veeet jag är också lång, men det är bara att sträcka på sig och rocka läget ändå =)

Datum: 2008-04-21 Tid: 22:49:58
Blogg: http://throughisaseyes.blogg.se
suss

fina :) var kan man köpa dom?

Datum: 2008-04-22 Tid: 16:27:20
Blogg: http://suuss.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0