England och dålig uppdatering

Jag har varit sämst på att uppdatera.. men whatever..

Jag har iallafall spenderat 9 dagar i England.. 9 UNDERBARA dagar! Jag har verkligen haft "the time of my life". Bodde med Wilf och hans mamma i Greenfield.. Hängde i London ett par dagar.. drack öl 9 dagar i sträck.. träffade hans vänner.. träffade min andra engelsman som inte sa så mycket och har bara myst.. JAG VILL TILLBAKA OMEDELBART!

Jag kom hem kär också...

Jag och wilf blev tillsammans tis 25e. och nu är han kvar i England vilket är förjävligt. Jag åker dock tillbaka dit antingen 7 maj och 12 juni eller bara 12 juni. beror på om jag har råd.. hoppas dock på 7 maj också.. då slipper jag vänta fullt så länge.

Jag har iallafall blivit jätte förkyld och ligger hemma i feber vilket inte är så roligt.. missar en massa skola också vilket inte gör det lättare för mig med studenten.. 70 dagar kvar dit btw.. :)

Jaja, nu ska jag göra något annat.. en liten uppdatering till Malvin iaf..
Hejdå


3 kommentarer

malvin

hihi:D

Datum: 2008-04-02 Tid: 09:17:08
Blogg: http://sugochsvalj.blogg.se
johanna

ah, vad härligt att äntligen se att du ligger under fliken "mitt bloggflöde" :)

Datum: 2008-04-02 Tid: 11:28:32
Blogg: http://ilky.blogg.se
Johanna

& på tal om ngt helt annat, så är jag faktiskt klar med din design. In på msn med dig!

Datum: 2008-04-02 Tid: 13:03:31
Blogg: http://ilky.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0