jag är inte så smart

Jag åkte till skolan för att gå på spanskan men insåg när jag var på skolan att jag inte hade böckerna med mig och att gunilla inte skulle bli nöjd så jag for hem igen. Gick förbi johanna en sväng. Hon och peter låg sjuka.. jag som smittat dom. Jag känner mig hemsk.

Har legat hemma i sängen hela kvällen förutom den lilla åkturen jag fick med Carlberg i bilen.. Han tog körkortet idag. GRATTIS till honom.. köpte mig godis och läsk och har legat hemma och sett How i met your mother samt nyaste avsnittet av greek <3.

Nu pratar jag med wilf och funderar på att sova..

fortfarande less på människor.. speciellt nu när folk i england börjat snacka också. DÖD


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0