jag saknar

Photobucket


























Jag saknar sommaren. Jag vill sitta ute i solen med solbrillorna på och dricka öl. Jag vill lyssna på sommarmusik och njuta av solen och värmen. Jag saknar alla sommar fester.. Finns inget bättre än dom.. Speciellt inte när jag är där med mina underbara vänner.. <3 GE MIG SOMMAR NU


I miss summer.. I want to sit out in the sun with my sunglasses on and drink beer. I want to listen to summermusic and just enjoy the warm sun. I miss all the summer parties.. Theres nothing like them. Specially not when im with my wonderful friends.. <3 I WANT SUMMER NOW!


3 kommentarer

Johanna WP

Haha, det bor minsann en liten konstnär i din karl!

Datum: 2008-04-28 Tid: 22:54:53
Blogg: http://ilky.blogg.se
wilfy

awww everything is made of wood in sweden! even the fences :P

This is going to be a summer were gonna remember for the rest of our lives love :) best time of the year easyyyy!

Datum: 2008-04-28 Tid: 23:29:05
Beis

Naw.. your gånna get some lööööw this summer

Datum: 2008-04-28 Tid: 23:51:13
Blogg: http://abej.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0