kalas

Idag fyller min pappa 41. Jag var där och fikade och träffade släkten som jag inte träffat på mer än en månad. Det var mycket trevligt kan jag lova. Och alla vet nu om mig och Wilf och att jag flyttar till England om 50 dagar. :) Dom verkade glada. Farmor sa även att hon ska köpa en resväska åt mig i studentpresent så jag har något att stoppa kläderna i :)

Solen har skinit idag igen och den gör mig lycklig. Även om projektrapporten gör mig deprimerad. Jaja, den ska tas tag i rejält imorgon. Hem runt 12, ut med bärbara och skriva samtidigt som man får lite färg. UNDERBART

ni glömmer väl inte designtävlingen btw? :) kommentera för att delta :)


2 kommentarer

Johanna WP

pfft. du försöker bara vara en mini-johanna när du tar med dig datorn ut ;)
sedan tänkte jag att vi kanske ska avsluta den där utlottningen imorgon, det är ju så jävla många som är med redan!

Datum: 2008-04-23 Tid: 23:21:47
Blogg: http://ilky.blogg.se
Elin [ n e v n a r i e n ]

Åååååh.... jag funderar på om jag ska be dig köpa den åt mig ifall jag för över pengar.. haha... är så jävla sugen på den så de är inte sant :P

Datum: 2008-04-26 Tid: 18:42:32
Blogg: http://nevnarien.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0