Lördag

Igår var det jobb som gällde. jag var på sjukt dåligt humör och allt verkade jävla sig.. bad min vän dra åt helvette också, så jag antar att vi inte är vänner längre. men seriöst, jag är så jävla less på det där.

efter jobbet hängde jag med magda. vi pratade och vart fulla. låg i snön och pratade med wilf och hans vänner (som förövrigt hatar magda nu för att hon spottade på mig) :P Jag blev dålig och däckade runt halv 2.

Nu är jag på jobbet igen. jobbar 9-18. Tanken var att jag skulle till Skellefteå efter det med johanna och peter till Sofia och Christoffer i deras nya lägenhet. Men jag är jävligt risig idag och har saker som måste göras.. så jag tror jag blir hemma :/ Vi får se hur det blir senare.

Jaja, nu ska jag försöka sysselsätta mig med något.
Pusshej



1 kommentarer

Johanna

bajs på dig liksom.

Datum: 2008-04-12 Tid: 14:32:24
Blogg: http://ilky.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0