seriöst, jag brinner av!

Har människor seriöst inget intressantare att prata om än mig? Det är mitt liv och mina val. Om ni nu har sådana stora problem med detta, varför säger ni det då inte till mig? Varför ska ni behöva prata bakom ryggen på mig? Det är liksom inte så lätt att försvara sig och förklara då, eller hur?

- Ja, jag skaffade pojkvän i England.
- Nej vi hade inte känt varandra i enbart 3 dagar.
- Ja, jag har ett långdistansförhållande och jag tror och hoppas att det kommer hålla.
- Jag är lycklig och han är snäll. (Snällare än er verkar det som, eftersom att ni beter er som idioter).
- Ja, jag ska flytta till England dagen efter studenten..
- Det är ingen spontan grej efter att jag blivit tillsammans med Wilf.. ni som hängt med i mitt liv vet att jag velat flytta dit väldigt länge.

Varför kan ni inte vara glada för min skull? Jag är glad.. gladare än jag varit på väldigt länge. Ni borde tycka det är kul.. inte vilja trycka ner mig? fittor

Jag måste bort från Robertsfors kommun. Den här kommunen kväver mig då det enda folk gör är att skvallra och snacka skit.



Fick förresten veta idag att jag förmodligen kommer faila spanskan.. och diverse andra kurser också. livet leker.



1 kommentarer

Sandra

Fittor!
Ba kör och va lycklig! :)
Jätte roligt att du träffat Wilf!

Datum: 2008-04-07 Tid: 19:52:13
Blogg: http://enDratski.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0