söndag

Bloggen dör under helgerna har jag märkt. Har aldrig någon ork att skriva.

I fredags skrev jag klart projektrapporten och loggboken och allt som hade med projektet att göra.. Så nu är jag äntligen fri. Det firades med lite öl hos Björn Berggren och sen x3m.. Jag gick lös i baren och köpte en massa white russian. Väldigt goda, men det sved i plånboken. Blev inte så mycket dans pga mina skavsår..

Köpte nämligen 3 par nya skor och en studentklänning i fredags. Jag envisades med att ha ett av de nya paren på mig direkt efter jag köpte dom, och när jag märkte att jag tappat telefonen någonstans på stan var jag tvungen att springa runt runt i dom tills jag fann mobilen och mina hälar blödde.

Lördagen var en slöar dag. Jag åkte in till stan med 12.40 bussen och mötte upp Magda. Vi strosade omkring, käkade glass och bara tog det lugnt. Somnade när jag kom hem och när jag vaknade runt 6-7 så åkte jag och Magda till Ica där vi mötte upp pojkarna. Handlade ingredienser till Marängsviss och drog till dalkarlså och fettade och såg film. Vi såg Meet the spartans och Freedom Writers :)

Nu sitter jag på jobbet. Jag är sjukt uttråkad och less, men det är pengar.. Det enda som driver mig just nu.Ska säga upp mig snart inför Englands flytten,. Blir förmodligen nästa vecka.



Här har vi fredagens köp.
Nu är det lunch (nudlar och glasstårta) som gäller! bye



2 kommentarer

missbumblebee

Känner du till någon bra frisör? Jag skulle behöva lite hjälp med att hitta någon som verkligen kan klippa o slinga :) Kika gärna in på min blogg och om du känner till en bra frisör/frisörsalong så får du gärna skriva det :)
Ha en bra dag

Datum: 2008-04-27 Tid: 14:18:27
Blogg: http://missbumblebee.blogg.se
Johanna WP

Då säger vi tisdag!
Var köpte du tygskorna btw? Sjukt söta.

Datum: 2008-04-27 Tid: 19:48:29
Blogg: http://ilky.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0