Söööööndag

Jag hade typ den tråkigaste kvällen ever igår. Gjorde ingenting. Hade tänkt mig till stan till Samuel.. Men folk verkade inte så taggade och det kändes ovärt att åka in för en timma typ så jag låg hemma i min säng. Såg på "How i met your mother" och "27 dresses" som var rätt bra.. lite cheer up film! :)

Nu sitter jag här på jobbet. Har jobbat i snart 2 h men är redan less. om 14 min åker Josefin hem och då är jag ensam här i 6 h. Jag taggar verkligen inte :( Men men, det är pengar iallafall. Alla har typ sagt upp sig härifrån vilket är både negativt och positivt.. Man får jobba nästan hur mycket man vill, men skulle man vilja byta bort ett pass så blir det ett helvette.

Jaja, nu ska jag försöka hitta något att roa mig med.
Tjofräs.

btw.. jag börjar bli jävligt less på att saker jag inte äter smakar något. Kan jag få bli av med den här jävla förkylningen någongång????



0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0