spindlar = skräck

Idag vaknade jag rätt tidigt för att jag skulle städa mitt rum innan Alexandra skulle dyka förbi. Vilket hon inte gjorde.. och  ringde gjorde hon inte heller. Jag börjar bli väldigt less nu på att folk inte ringer.

Tänkte åka till Johanna istället men jag måste städa klart rummet och göra lite läxa så jag åker dit imorgon istället då jag kan ge henne full uppmärksamhet :) Vi ska på bio och se Definitely, Maybe och röka vattenpipa. Det blir mys :)

Nu när jag låg i min säng och pratade med Johanna på msn ser jag en spindel krypa bredvid mig. Jag fick panik och var nästan påväg att slänga laptopen i golvet.. Jag fick dock bort den äckliga varelsen tillslut.  JAG HATAR SPINDLAR! DOM HAR FÖT MÅNGA BEN!

Nej nu ska jag dammsuga. Ska försöka hitta den lille jäveln och suga upp honom i den!
jag vet jag är mordisk!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0