thank god its friday.. eller inte?

Jag sitter just nu på jobbet. Det är här jag ska spendera min fredagskväll.. eller iallafall till klockan 21. Vad som händer sedan vet jag inte. Förmodligen blir det att traska hem och lägga sig i sängen och se på how i met your mother och scrubs. För om jag inte minns helt fel så kommer väl nya avsnittet ut idag?

Skolan idag var seg, men jag var dock på alla lektioner vilket är lite chockerande. Men det är såhär det måste börja bli nu. Kan inte missa nå mer. Har typ ig varning i alla ämnen.

Hade redovisningar på Engelska Cn. Först show & tell där jag pratade om Ölunderlägget jag stal på puben "The Railway" i Greenfield. Lite pinsamt var det dock för jag visste inte vad jag skulle säga, men dom ställde frågor om Englands resan och så och om engelsmän så jag svarade på det jag kunde. Sedan spelade vi upp våran konstiga pjäs och sedan fick jag tillbaka min Short Story som jag kämpade med.. och jag fick MVG!!! Jag är sjukt stolt och detta behövde jag verkligen :)

Rep med bandet, prat om hyresrätt och bostadsrätt, etik lektion där jag inte gjorde något och sen spanska.. Ändå rätt slö dag men seg.

Jobb imorgon 9-18 sen vet jag inte vad som händer. Förmodligen filmkväll. Samuel lät taggad :)
Jaja, back to work.


btw, fick min deklaration häromdagen. 5123 kr tillbaka. Jag är lycklig :) dom kommer perfekt till flytten.
62 DAGAR KVAR :D


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0