VÅR VÅR VÅR

image264

Solen och våren är här.. (för att stanna hoppas jag).
Dagen har spenderats på skolan där jag fick veta att jag har ig varning i x-antal ämnen och att en konferense ska hållas med rektor, syo, kurator, min elva och jag såklart. Kul.. känns jävligt värt såhär 1 månad innan studenten :S

Efter skolan gick jag bea och alex till vårdcentralen där jag fick ta blodprov (det gjorde ont och jag borde ha fått en leksak för att jag var så duktig) Det visade sig iallafall att jag har någon inflammation i luftröret eller något sånt. Fick en inhalator och hostmedicin.. Fick även tipset "SLUTA RÖKA" Det lär nog inte gå dock.

Jag och alex gick efter det ner på stan. Vi gick mest bara runt och glassade i det underbara vädret. Käkade glass. Provade skor. Alex hittade en studentklänning och sen hittade jag jeans som ska inhandlas imorgon..
image265
image266

Svarta cheap mondays såklart :)

Nu har jag och Morgan tryckt kebabrulle.. nu väntar men in trees och sen sömn tror jag. Jag behöver sova!
Pusshej.




0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0