Fredagen

Eftersom att jag inte orkar skriva helgen i ett och samma inlägg skriver jag dom dag för dag..

Fredagkvällen spenderades som sagt på The wellington pub där goat hade sin svensexa. Hans vänner hade beställt en strippa som kom runt 11. Hon var klädd i "sjuksköterske kläder" och piskade honom och höll på. Det var hur kul som helst.. Jag har en film på det.. Vet dock inte om jag ska lägga ut den :P

Efter strippan spelade vi lite biljard och sen gick Wilf hem för att han inte mådde så bra. Så jag stannade med Rob och hans bror och pratade en stund innan jag ocskå gick hem och mådde dåligt haha.

Trevlig kväll iaf.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0