goddagens

igar hande det inte sa mycket. jag och wilf foljde med carol till shaw dar vi handlade mat for en vecka.. jag rakade he sonder en pase med pasta nar vi packade ur vagnen sa det lag pasta over hela golvet i affaren :O jag och wilf sag klart sweeney todd som vi borjade se dagen innan och sen drog vi till puben coh spelade biljard och drack lite ol.. lagade god mat och gick sedan tillbaka for att spela lite mer.. sen sag vi halva "forgetting sarah marshall". orkade itne se hela for vi var sa fruktansvart trotta haha.

idag gor jag inte mycket. wilf ar utanfor och jobbar med sin pappa. byter stuprannorna pa huset.. ska strax ner och diska och borja stada rummet som ser forjavligt ut igen.. sen klockan halv 2 varan tid sa ska wilf och carol och klippa sig sa jag kanske foljer med och haller sallskap. jag ska klippa mig pa tisdag.. blir skont att fa mtit har fixat for det ar verkligen hemskt just nu :/

hander ingenting spannande for tillfallet nej.. blir battre nasta vecka pa fredag for da aker carol och rob till frankrike i 10 dagar.. sa vi far huset for oss sjalva.. det blir house party pa lordagen och sen blir det val mest att slappa haha.

jaja, ha det bra. pusshej



7 kommentarer

Magda

Emelie söta du du får jätte gärna komma på kräftskiva! Synd att du bor flera hundra mil bort! :/

Datum: 2008-08-07 Tid: 17:17:13
Magda

Emelie söta du, du får jätte gärna komma på kräfskivan! Synd bara att du bor flera hundra mil bort! :/

Datum: 2008-08-07 Tid: 17:18:37
Blogg: http://tottiis.bloggspace.se
Anonym

Cool flagga!;)

Datum: 2008-08-08 Tid: 15:10:52
Perfektionista

Jag som skrev det ovan!;P Ha det bra!

Datum: 2008-08-08 Tid: 15:11:27
Blogg: http://ubangi.blogg.se/
linn

haha jajjemen ;) telecenter, såg att du jobbat här =) vad tyckte du om det???

Datum: 2008-08-08 Tid: 15:13:54
Blogg: http://linnorlin.blogg.se/
linn

okej =) hihi. Nej hon är på semester.. Men jag kan göra det sen =)

Datum: 2008-08-08 Tid: 15:52:27
Blogg: http://linnorlin.blogg.se/
Johanna WP

Vi hade tänt ljusen på tevebänken, du vet. Så hoppade han upp där & gjorde-jag-vet-inte-vad. Sedan brann han.

Datum: 2008-08-08 Tid: 18:22:27
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0