Hallå i stugan

Gårkvällen var lugn. Carol och Rob åkte iväg runt 5-6 och vi beställde hem en pizza och delade på, sen såg vi John tucker must die som wilf inte sett. Den är rolig :)

Nu ska jag traska iväg till jobbet.. mitt hopplösa jobb. Blir så less. hon lovade att ringa under veckan men gjorde det inte.. så jag ringde henne igår men fick inget svar.. så jag skickade ett sms och frågade när hon ville att jag skulle börja idag.. hon ringde klockan 11 och bad mig komma klockan 1.. så nu ska jag traska iväg och jobba en eller två timmar.. Yeay!

hejdå


1 kommentarer

Johanna WP

Haha, lite kul är det faktiskt att kika tillbaka på, måste jag säga :)

Hoppas det gick bra att jobba!

Datum: 2008-08-16 Tid: 16:27:32
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0